Dzieci to oczka w głowie rodziców. Rodzice chcą dla nich jak najlepiej, troszczą się o nie i chcą, aby były szczęśliwe. Na rynku wiele firm oferuje swoje produkty właśnie kierując je w stronę najmłodszych. Doskonałym uzupełnieniem tych produktów będą gadżety reklamowe – dla dzieci w różnym wieku.
Kiedy warto postawić na gadżety reklamowe dla dzieci?
Nie wszystkie firmy powinny zdecydować się na zakup upominków dla najmłodszych. Ale niektóre branże perfekcyjnie się do tego nadają. Gadżety reklamowe dla dzieci sprawdzą się dla:
• sklepów z zabawkami: upominki możesz wtedy dodawać jako gratis do zamówienia i tym samym budować sobie lojalność i zadowolenie klientów;
• firm odzieżowych, które oferują swoje usługi również dzieciom;
• hoteli w formie gratisów na wakacje dla najmłodszych;
• banków – np. skarbonki, które zachęcają do oszczędzania od najmłodszych lat;
• sale zabaw, które organizują dla dzieci warsztaty czy imprezy urodzinowe;
• firm, które zajmują się organizowaniem szkoleń dla dzieci;
• marek organizujących imprezy i pikniki rodzinne.
Pamiętaj, że metoda wykorzystania upominków dla dzieci zależy tylko od Ciebie i Twojej pomysłowości.
Jakie gadżety reklamowe dla dzieci wybierać?
Najpopularniejsze gadżety dla dzieci to różnego rodzaju gry i zabawki. Przez najmłodszych najbardziej lubiane są kolorowanki w wersji klasycznej oraz w formie puzzli, a nawet plecaków. Dzięki temu firmy pobudzają dziecięcą kreatywność i zyskują sympatię dorosłych. To jednak nie wszystkie upominki. Do swojej oferty możesz także włączyć:
1. Puzzle drewniane
Standardowe lub typu tengram, które są tanie i sprawiają dużą frajdę dziecku. Należy tylko pamiętać, że taki upominek powinno dostać starsze dziecko, tak aby nie powstało ryzyko połknięcia małych elementów. W dodatku na takich puzzlach bardzo dobrze widoczny jest nadruk, co wzmacnia przekaz i buduje świadomość istnienia marki na rynku.
2. Kredki i zestawy kreatywne
Dzieciaki uwielbiają malować. Dołączając do zamówienia kredki w estetycznych opakowaniach czy inwestując w zestawy do malowania sprawiasz dzieciakom radość, a dodatkowo budujesz pozytywny wizerunek marki. Takie kreatywne zestawy świetnie sprawdzą się również w trakcie warsztatów czy na przyjęciach urodzinowych.
3. Zabawki dla dzieci
W tym bańki mydlane, piłeczki do żonglowania, pistolety na wodę czy gry typu domino i wieża – wszystko to możesz wykorzystać jako gadżety reklamowe dla dzieci w swojej firmie. Pamiętaj tylko, aby wybierać produkty wysokiej jakości – takie, które posłużą najmłodszym trochę dłużej. Zadbaj także o dobrze widoczny nadruk, ale nie eksponuj go zbyt przesadnie na produkcie.
4. Odzież dziecięca
Największą popularnością wśród upominków dla dzieci cieszą się kolorowe czapki. Ale możesz także zainwestować budżet w skarpetki w śmieszne wzory czy koszulki z nadrukami.
Gadżety dziecięce – reklama i radość w jednym
Dobra reklama nie tylko zachęca do zakupu. Dziś przede wszystkim liczy się budowanie pozytywnych relacji z klientami i wzajemne zrozumienie. Stąd też gadżety reklamowe dla dzieci idealnie wpisują się w ideę przyjaznej reklamy. Jeśli grupą docelową Twojej firmy są dzieci, zastanów się, które upominki będą najlepsze do promocji Twojego przedsiębiorstwa. Zobacz więcej na Globalgift.pl
Artykuł promocyjny